• 2019…..het oude reclame-maken wordt nieuw!

    Tja….de afgelopen jaren vele relaties zien overstappen naar lokale Facebook reclame-uitingen. Dat ging het worden. Veel beter bereik dan flyers op de grote stapel….jaja… De eerste actie’s werden nog “geliked” door ca 50 volgers…na een paar maanden waren de “likes” nog van een paar trouwe klanten en kon je zien hoeveel de advertenties werden bekeken.. Een flyer hier in Zeewolde (niet in het grote pakket bij ca 7000 adressen in de bus) leverde bij speciale actie’s (kerst, pasen) ruim meer bestellingen op. Nu zie ik van die klant helemaal geen Facebookberichten meer…en zit af en toe zijn flyer in het grote pakket. Als deze mij opvalt tenminste. Online is leuk, met name voor grote bedrijven met veel geld voor extra likes en advertenties. Maar voor de lokale ondernemer is het een paar keer per jaar een flyer een veel betere optie. Natuurlijk kan je Facebook etc wel gebruiken voor naamsbekendheid en kleinschalige actie’s. Maar je moet het niet als “de grote”belofte zien!

Comments are closed.